čtvrtek 28. srpna 2014

Nejlepší hlášky z 1. epizody osmé série

inspektor: Madam Vastro, díky bohu. Vsadím se, že jste tohle ještě nikdy neviděla.
Vastra:      No. Naposledy, když jsem byla malá.


Vastra:  Straxi, mohl bys?
Strax:    Haló? Opusťte budku a vzdejte se pro slávu Sontaranského impéria.
Doktor: Pšt!

Doktor:  Prostě tomu nerozumím! Nechápu co to je... Kdo vynalezl tuhle místnost?
Clara:    Doktore, prosím, musíš si lehnout.
Doktor:  Nedává to smysl. Je tu jen postel. Proč je tu jenom postel?
Clara:    Protože to je ložnice, má se v ní spát.
Doktor:  Dobře, a co děláš, když jsi vzhůru?
Jenny:    Opustíte místnost.
Doktor:  Takže tu máš celou místnost, kde nemůžeme být vzhůru?
(Jenny a Clara přikivují)
Doktor: A jaký to má smysl? Tahle místnost je k ničemu. A nekoukejte do zrcadla! Je to naprosto zběsilé!

Vastra:   Mám potíže se spánkem.
Doktor:  Jo? S tím bych si nedělal starosti. Já si dávám šlofíky ve stoje.
Vastra:   Vážně? To je zajímavé. A kdy si je dáváš?
Doktor:  No, všeobecně, když začne někdo mluvit. Rád přeskakuji, než jsem na řadě, šetří to čas.


Strax: Smím vám vzít kabát?
Clara: Žádnej nemám.
Strax: A co je tohle? (ukáže na Clary oblečení)
Clara: Oblečení.
Strax: Mohu vám vzít oblečení?
Clara: Nejspíš ne.
Strax: Nosíte klobouk?
Clara: Jsou to vlasy!

Vastra: Jenny a já jsme vdané. Ale kvůli dekóru se před veřejností tváříme, že je mou služebnou.
Jenny:  Což úplně nevysvětluje, proč nalévám čaj, když jsme samy.
Vastra: Teď klid.
Jenny:  Ta přetvářka nám jde, co?

Strax: Ach, slečna Clara. Teď vypadáte lépe.
Clara: Díky, Straxi.
Strax: Ach pardon. To byla jen hra světla. Stále vypadáte příšerně.

tulák:     Nelíbí se mi!
Doktor:  Co?
tulák:     Vaše tvář.
Doktor:  Mně taky ne!Dobrá, je jen po obočí. A pak se to zblázní. Koukněte na to obočí! Je to útočné obočí! Klidně s tím můžu otvírat zátky.
tulák:     Je to skutečně mocné obočí, pane.
Doktor:  Je naštvané! Mnohem víc, než zbytek mého obličeje. Je nezávisle naštvané. Nejspíš chce slézt z mého obličeje a založit si vlastní nezávislý stát obočí!

Doufám, že jsem vybrala nějaký dobrý :)
Bad Wolf

Žádné komentáře:

Okomentovat